education, education system, pedagogy, TIC, teaching practice, educational theory, philosophy of education, higher education, postgraduate, curriculum
Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
INVESTIGACIÓN Y POSTGRADO
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Board
    • Focus: Mission and Objectives
    • Thematic coverage
    • Procedimiento de evaluación por pares
    • Originalidad del manuscrito
    • Tiempo de gestión del manuscrito
    • Deslinde de responsabilidades
    • Licensing
    • Privacy Statement
    • Submissions
    • Contact
  • Indexing
  • Editorial Policy
    • Principles Transparency and Best Practice in the Scholarly Publishing
    • Open Access
    • Copyright /Co-authorship
    • Política de resolución de conflictos
    • Conflict of Interest Policy (author/ reviewers/evaluators)
    • Financing Policy/ Gratuity
    • Anti-plagiarism policy
    • Política de interoperabilidad
  • Publication Standards
Search
  • Histórico de la Revista
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 39 No. 2 (2024): Octubre

Vol. 39 No. 2 (2024): Octubre

					View Vol. 39 No. 2 (2024): Octubre
DOI: https://doi.org/10.56219/investigacinypostgrado.v39i2
Published: 2024-10-10

Artículos

  • STRATEGIES FOR SELF-KNOWLEDGE: AN INNOVATIVE PEDAGOGICAL PRACTICE T0 MINIMIZE SCHOOL VIOLENCE

    María Laura Salas de Soares
    11-28
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
    • EPUB (Español (España))
  • HOSPITALITY OR HOSTILITY: CRITICAL READING ON INCLUSIVE EDUCATION DISCOURSES IN ECUADOR

    Iván Patricio Ríos-Sangucho
    29-53
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
    • EPUB (Español (España))
  • ELEMENTS OF EDUCATIONAL INNOVATION AND DATA MINING PRESENT IN LEARNING MANAGEMENT SYSTEMS ORIENTED TO SOCIAL SCIENCES TEACHING

    Johnny Monasterio Pérez, Jorge Alejandro Martínez Marín
    55-76
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
    • EPUB (Español (España))
  • PRIOR CONCEPTIONS ABOUT DIARRHEA PREVENTION IN INDIGENOUS STUDENTS: AN ETHNOGRAPHIC STUDY APPLIED TO BIOLOGY

    Deinny José Puche Villalobos
    77-96
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
    • EPUB (Español (España))
  • E-LEARNING STRATEGIES FOR THE TRANSFORMATION OF TRADITIONAL PRAXIS IN THE AREA OF PHYSICAL EDUCATION

    Grisell Bolívar, Juan José Gil Lugo
    97-118
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
    • EPUB (Español (España))

Normas de publicación

Language

  • Español (España)
  • English

Keywords

sociocultural diversitylanguageenglish teachingsubjectivationidentity(ies)subjectivityyoung subjectschooltalentforeign languagesfield workeducation for workcovid-19social networksvenezuelaidentitycalilinguistic signpower

Indexada en

Indexada en:

             

               

 

Redes Sociales

Redes Sociales

Browse

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

  • Investigación y Postgrado. Revista del Vicerrectorado de Investigación y Postgrado. Universidad Pedagógica Experimental Libertador
  • ISSN-L: 1316-0087
  • E-ISSN 2244-7474
  • Depósito Legal: ppi201102DC3805
  • Dirección física: Sede Rectoral, Vicerrectorado de Investigación y Postgrado, avenida Sucre, Parque del Oeste, Sector el Yunque, Catia. Municipio Libertador, Distrito Metropolitano de Caracas. Apartado 2939, Caracas 1010. Venezuela.

Deslinde de responsabilidades. Las opiniones y posiciones -filosóficas, ideológicas o de otra índole- asumidas en los artículos son responsabilidad de sus autores y de ninguna manera deben ser tomadas como parte de las ideas y opiniones de Investigación y Postgrado, de quienes la dirigen, del Vicerrectorado de Investigación y Postgrado o de la Universidad Pedagógica Experimental Libertador.

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.